Uitbreidingspas voor Splatoon 3 – Inkopolis
Maak deze fantastische plek uit de eerste Splatoon op de Wii U tot jouw domein. De Squid Sisters zijn van de partij om Splatfests nog verser te maken! Bovendien kun je hier dezelfde spullen kopen als in Splatsville, dus shop in jouw lievelingsstad. Ook de spelstanden en amiibo-functionaliteiten zijn hier hetzelfde.