Splatoon 3: Expansion Pass – Inkopolis
Make Inkopolis from the original Splatoon on Wii U your stomping grounds. The Squid Sisters are also here to make Splatfests even fresher! Products offered here are the same as in Splatsville, so you can shop in either city. Modes and amiibo functionality all work in the same way, too.