Skullgirls: Marie
Hän eli tarpeeksi kauan muuttuakseen pahikseksi, mutta löysi kuolemasta sankaruuden: viimeinkin MARIE liittyy Skullgirlsien joukkoon!
Ennen niin hurja Skullgirl Marie on palannut taistelukentälle epäkuolleiden katraan ja luottoimurinsa kanssa – nyt hän kuitenkin taistelee aiemmin edustamaansa pahuutta vastaan.