Skullgirls: Marie
She lived long enough to become a villain, but died to become a hero: at long last MARIE joins the Skullgirls cast!
Once a formidable Skullgirl, Marie is back on the battlefield with a host of undead and her trusty vacuum - only now she fights against the evil she embodied.