Sid Meier’s Civilization VI - Nubia Civilization & Scenario Pack
Amanitore voert Nubië aan in Sid Meier’s Civilization VI! Nubië's langeafstandseenheden zijn sterk, makkelijk te bouwen en snel te verbeteren. Ze kunnen hun unieke Nubische Pyramide-verbetering gebruiken om bouwprojecten te versnellen en opbrengst van districten te verhogen. Wil je al vroeg in de game een goede basis leggen voor succes, dan is Nubië de aangewezen beschaving.