Sid Meier’s Civilization VI - Nubia Civilization & Scenario Pack
Amanitore leads Nubia in Sid Meier’s Civilization VI! Nubia’s ranged units are strong, easy to build and quick promote, and they can use their unique Nubian Pyramid improvement to boost the construction and yield of districts. If you want to build a strong foundation early in the game for success, then Nubia is the right civ for you.