SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris - Blooming of Matricaria
Een plotselinge aanval door de Four Lords onder leiding van Round Robin veroorzaakt chaos in Central Cathedral. Kirito en Rogu, die Kirito tijdens de opschudding ontmoet heeft, verzetten zich en gebruiken het Divine Object of Mass Destruction.