SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris - Blooming of Matricaria
A sudden attack by the Four Lords led by Round Robin plunges Central Cathedral into chaos. Kirito and Rogu, whom Kirito met during the disturbances, stand up to oppose them, declaring the use of the Divine Object of Mass Destruction.