Rathalos-helm en Rathalos-pantser
Een kostuum voor Mii-zwaardvechters dat is gebaseerd op de Rathalos-uitrusting uit de MONSTER HUNTER-serie, is nu te koop! Grijp je zwaard en neem het op tegen iedereen die je pad kruist. Je kunt in je Rathalos-kostuum zelfs een Rathalos uitdagen! Alsof je in de spiegel kijkt!