Rathalos Helm + Mail
A Mii Fighter costume based on Rathalos gear from the MONSTER HUNTER series is now available, for Mii Swordfighters only. Grab your fiery one-handed sword and take on any opponent that comes your way. You could even challenge a Rathalos in Rathalos gear and beat it at its own game!