Portal Knights, Elfen, Schurken en Rifts
Ontdek nieuwe talenten zoals sluipen en in de rug steken naast tientallen nieuwe wapens en pantsers om te maken.
Deze willekeurig gegenereerde doorgangen bevatten sluwe valstrikken en puzzels. Als een Portal Knight niet op tijd bij het eind van een Rift is, gaan ALLE schatten voorgoed verloren! Reis met vrienden voor de beste overlevingskansen.
De Rifts bevatten vele zeldzame schatten, maar om die te pakken te krijgen moet je de werkplaatsen in de diepten zien te vinden!
Je kunt host zijn voor andere spelers op Faynore, maar alleen spelers die de DLC hebben, kunnen de daar gevonden voorwerpen gebruiken.