Portal Knights - Elves, Rogues, and Rifts
Explore new talents like stealth and backstabbing, along with dozens of new, craftable weapons and armor.
These randomly generated passages are home to devious traps and puzzles. Should a Portal Knight fail to reach the end of a Rift in time, ALL treasures found are lost forever! Travel with friends for your best chance of survival.
The Rifts contain many rare treasures, but to acquire them you’ll need to find the crafting stations hidden in their depths!
You can host other players on Faynore – though only players who own the DLC will be able to use items found there.