New Yuck Threats
De ploeg Threats heeft uitstekend werk gedaan door het spel rond QB Stack Killson op te bouwen en talenten zijdens de aanval en de verdediging binnen te halen. Drie geweldige keuzes gemaakt te hebben in de eerste ronde van de draft dit jaar, hebben zij snelheid aan de aanval en brutaliteit aan de verdedigingslinie toegevoegd. De tweede linie van de verdediging dekt als een deken en steekt als een furieuze bij dankzij Bleed Jr. en Saucy Charredner. Dit is een naar de overwinning strevende jonge ploeg die klaar staat om op te stijgen.
Als je tegen of voor de ploeg Threats speelt, geraakt je op het stadion ThreatLife, dat zijn naam niet voor niets heeft gekregen. Met twee kettingzagen, een groter aantal mijnen dan op een mijnenveld, en met bloed gevulde grachten bedreigt dit stadion je leven echt.