Jagershelm en jagerspantser
Een kostuum voor Mii-zwaardvechters dat is gebaseerd op het jagerskloffie uit de MONSTER HUNTER-serie, is nu te koop! De kleren maken de jager, dus trek je kostuum aan en jaag je vijanden over de kling van je jagersmes!