Hunter's Helm + Mail
A Mii Fighter costume based on hunter gear from the MONSTER HUNTER series is now available, for Mii Swordfighters only. They say the gear makes the hunter, so suit up, brandish your Hunter's Knife and show your opponents that the hunt is on!