Heroes and Dinosaurs DLC
Je reis rond de wereld gaat verder met nog meer pagina's om in te kleuren. De DLC bevat 18 nieuwe illustraties die je terug in de tijd laten reizen. Gebruik je verbeelding en vrolijk dinosaurussen, Azteken en spannende kostuums op met kleuren.