HORSE CLUB Adventures 2: Secrets of Skeifa
Iedereen aan boord! In deze DLC voor Horse Club Adventures 2 heeft kapitein Francis zijn veerboot aangemeerd in de haven van Hazelwood, waarmee hij jou en de meiden van HORSE CLUB naar een nieuw eiland brengt.
Je ontmoet daar oude bekenden van Sofia en raakt bevriend met hun paarden die vrij op het eiland rondlopen. Maar het eiland heeft ook een nog niet onthuld geheim.
Ga op een missie om het mysterieuze spookpaard te ontdekken: Er is een eeuwenoude legende op Skeifa. Maar de mensen op het eiland hebben ook missies voor jou die je over het hele eiland leiden.
Je ontdekt nieuwe raceparcours en de nieuwe populaire ballonnenspellen die over het eiland verspreid zijn, evenals een nieuwe minigame waarin je bevriend raakt met vrij rondlopende paarden.
De lieflijke omgeving, nieuwe aanpassingsopties voor jou en je paard, muziek die speciaal samengesteld is voor het eiland en volledig opgenomen stemmen zorgen voor een unieke ervaring in de HORSE CLUB-wereld.