Five Nights at Freddy's: Help Wanted - Curse of Dreadbear
The Curse of Dreadbear DLC ontgrendelt een nieuwe hub met Halloween-thema boordevol spookachtige nieuwe mini-games en prijzen.
Deze inhoud vereist het basisspel Five Nights at Freddy's: Help Wanted om te spelen.