Five Nights at Freddy's: Help Wanted - Curse of Dreadbear
The Curse of Dreadbear DLC unlocks a new Halloween themed hub packed with spooky new mini-games and prizes.
This content requires the base game Five Nights at Freddy’s: Help Wanted in order to play.