Faeria: Premium Edition
Met zijn unieke interactieve spelbord zal Faeria jou uitdagen met echte strategische kaartgevechten. Maak jouw deck, ontwerp het slagveld, en vecht voor overwinning!
Ontgrendel de Premium Faeria-ervaring. Dit pakket komt met een mix van versnelde progressie en exclusieve voorwerpen. Besteed je tijd nu volop met DUBBELE XP, meer Decksslots, speciale cosmetics en nog veel meer.
XP is de voornaamste bron voor kaartenverzameling in Faeria. Kaarten zijn hier niet te koop - je wint ze door het spel te spelen.
Dit is een eenmalige aankoop en zal VOORGOED aan jouw Faeria-account toegevoegd worden.