Faeria: Premium Edition
With its unique living board, Faeria will challenge you with truly strategic card battles. Craft your deck, shape the battlefield, and fight for victory!
Unlock the Premium Faeria experience. This package provides a mixture of accelerated progress and exclusive items. Maximize your time spent in Faeria with DOUBLE XP, more deck slots, special cosmetics and more!
XP in Faeria is your main source of card collection. No buying card packs here - win it all by playing the game.
The Golden Faeria Logo is visible at all times on the main screen of the interface.