Dice Legacy: Corrupted Fates
Een invasiemacht staat voor de deur en je zwakke, corrupte samenleving valt ten prooi aan de allure van een duistere, machtige entiteit.In je rijk verrijst een mysterieuze cultus. Zet je dobbelstenen om in cultusleden om krachtige onthullingen te bemachtigen. Maar je daden hebben sinistere gevolgen. Kijk toe hoe je Raad corrupt beleid nastreeft en weigert toe te geven aan de gekte.Beleef Dice Legacy door de ogen van The Others in het nieuwe speltype The Downfall. Er komt een invasiemacht aan en je moet vluchten. Welke offers breng jij om te overleven in deze race tegen de klok?Corrupted Fates is de nieuwe uitbreiding van Dice Legacy, door gamescom uitgeroepen tot origineelste game van 2021.
Er is een mysterieuze cultus verrezen in je rijk. De leden ervan kunnen andere dobbelstenen opofferen om toegang te krijgen tot duistere krachten.Verzamel 11 nieuwe technologieën, 12 nieuwe beleidsvormen en 7 nieuwe herinneringen.Een nieuwe heerser: de Vicar. De Vicar is sinds jaar en dag lid van de Raad en kan de corruptie verbergen die zich verspreidt onder het volk.6 nieuwe gebouwen: bemachtig grondstoffen door dobbelstenen op te offeren in de Void Well. Doe kennis op door dobbelstenen te corrumperen in de Knowledge Extractor. Hou je volk tevreden bij de Offering Stone en genereer nieuwe, voorheen onmogelijke combinaties van dobbelstenen in de Cradle of Rebirth.
Door je wandaden stijgt je Madness. Dat kan je ondergang worden, maar ook leiden tot nieuwe krachten.Aanvaard revelaties van een wezen uit een andere wereld. Je nieuwe inzichten kunnen grote gevolgen hebben voor de dobbelstenen in je voorraad.
Een compleet nieuwe manier om Dice Legacy te spelen. Offer dobbelstenen om Soul Tokens te bemachtigen, die je kunt ruilen voor grondstoffen. Hou rekening met het gevaar van de Raad en ontsnap voor de aanval.