Curious Expedition 2 - Shores of Taishi
De Shores of Taishi DLC bevat een gloednieuw type eiland (de Celestial Shores) met nieuwe typen tegels, voorwerpen, locaties, vijanden, rekruteerbare personages en meer. Zodra de DLC is geactiveerd, zal deze opties in de hele game uitbreiden, zowel in Campaign Mode als in Director Mode.