Curious Expedition 2
Curious Expedition 2 komt naar de Nintendo Switch! Ontdek deze turn-based en verhalende roguelike-game die zich afspeelt in een alternatieve wereld uit de late 19e eeuw. Met procedurele gameplay die elke keer dat je speelt op meesterlijke wijze verhalende elementen verweeft tot epische avonturen.