Captain Tsubasa: Rise of New Champions Tachibana Brothers Mission
De Tachibana-broers zijn nu beschikbaar als nieuwe speelbare personages in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
Speel alle 3 verhaalmissies van de DLC uit om de nieuwe ☆ Masao Tachibana en ☆ Kazuo Tachibana te ontgrendelen.