Captain Tsubasa: Rise of New Champions Tachibana Brothers Mission
The Tachibana brothers are now available as new playable characters in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
Clear all 3 DLC story missions to unlock the new ☆ Masao Tachibana and ☆ Kazuo Tachibana.