Captain Tsubasa: Rise of New Champions Juan Diaz Mission
Juan Diaz is nu beschikbaar als nieuw speelbaar personage in Captain Tsubasa: Rise of New Champions. Speel alle 3 verhaalmissies van de DLC uit om de nieuwe ☆ Juan Diaz te ontgrendelen.