Bear With Me: The Complete Collection Unlock
Donkere verhoren, sarcastische geintjes en uitdagende puzzels wachten onze helden bij het verzamelen van aanwijzingen om een groter, meer sinister mysterie op te lossen. Met een sfeervolle soundtrack, een uitgebreid verhaal en een uniek getekende 2D geanimeerde kunststijl, geaccentueerd door een indrukwekkende stijl van de film noir, neemt Bear With Me spelers mee op een tumultueuze reis die het lot van onze protagonisten zal bepalen.