Bear With Me: The Complete Collection Unlock
Dark interrogations, sarcastic banter, and challenging puzzles lie in store for our heroes as they collect clues to solve a bigger, more sinister mystery. Featuring an evocative soundtrack, expansive narrative and a uniquely drawn 2D animated art-style accented by an impressive film noir style, Bear With Me will take players through an emotional rollercoaster of a journey that will determine the fates of our protagonists.