Atomicrops: Deerly Beloved
Het is oogsttijd op de boerderij en we maken ons op om spoooOOOOooooky te worden (lees dat alstublieft met een spookstem). De Deerly Beloved DLC is de nieuwste DLC met Halloween-thema voor Atomicrops met een heleboel griezelige nieuwe toevoegingen en upgrades!
Nieuwe baas - En je dacht dat landbouw zwaar was, maak je klaar voor de meest veeleisende uitdaging tot nu toe, het huwelijk. De Deervil heeft haar zinnen gezet op een huwelijk door middel van een gevecht, maar vergeet iets geleends, iets blauws - deze baas komt eraan met dood en verminking! Versla The Deervil in haar eigen spel om grote traktaties te ontvangen voor het omgaan met haar trucs!
Nieuwe items - Grijp een bijl uit de nieuwe winkel om bomen om te hakken voor herbeplanting, bomen te kopen voor die goede, goede gewassen, of letterlijk meer tijd voor jezelf te kopen door een zonnewijzer te pakken!