Atomicrops: Deerly Beloved
It's harvest time down on the farm and we're gearing up to get spoooOOOooooky (please read that in a ghost voice). The Deerly Beloved DLC is the latest, Halloween-themed DLC for Atomicrops with a ton of eerie new additions and upgrades!
New Boss - And you thought farming was tough, get ready for the most demanding challenge yet, marriage. The Deervil has her sights set on matrimony by combat, but forget something borrowed, something blue — this boss is coming with death and dismemberment! Defeat The Deervil at her own game to receive major treats for dealing with her tricks!
New Items - Grab an Axe from the new shop keep to chop down trees for replanting, purchase trees for those good good crops, or literally buy yourself more time in the day by nabbing a sundial!