Aquarium Pack
Kijk in de brievenbus op het Isle of Awakening om een visserseiland te ontdekken waar je missies en personages aan de haak kunt slaan. Leer 40 verschillende vissen te vangen voor in een doe-het-zelfaquarium. Speel de vishengel en aanpassingsopties vrij, waaronder zwemkleding, strohoeden en een paardenstaartkapsel.