Aquarium Pack
Check the mailbox on the Isle of Awakening to discover a fishing island with a net full of quests and characters to meet. Learn how to catch 40 different fish that can be added to a DIY aquarium. Unlock the fishing rod as well as customisation options, including swimwear, straw hats and a ponytail hairstyle.