Akira-pruik en -outfit
Je kunt nu de pruik en outfit voor Mii-vechters kopen die zijn gebaseerd op Akira uit de Virtua Fighter-serie! Zijn iconische pak en bandana maken de outfit van deze beoefenaar van Hakkyoku-Ken in de Yuki-stijl uitermate geschikt voor Mii-boksers. Daarnaast heeft deze outfit het klassieke polygonale uiterlijk van de originele Virtua Fighter. Als je hierin wint, roep dan eens de befaamde overwinningskreet van Akira: "Probeer het over tien jaar nog eens!"