Akira Wig + Outfit
A Mii Fighter costume of Akira from the Virtua Fighter series is now available. The outfit part is for Mii Brawlers only. A practitioner of Yuki-style Hakkyoku-Ken, Akira's iconic sparring garb and bandana lend themselves perfectly to the Mii Brawler aesthetic. The outfit also faithfully recreates the classic polygonal look from the original Virtua Fighter. If you win a battle, try shouting Akira's classic victory line, "Try again in 10 years!"