Ga tijdens Halloween lekker griezelen op de Nintendo Switch
Het griezelseizoen is gearriveerd! Vier het met huiveringwekkende fun op de Nintendo Switch. Of je nu in je eentje een angstaanjagend avontuur beleeft of samenwerkend met een vriend het kwaad bestrijdt, er is kippenvel voor elke speler!
De machtige Umbra-heks en haar demonische lieverdjes keren op 28 oktober terug naar de Nintendo Switch! Met haar nieuwe, helse krachten neemt Bayonetta het op tegen een dreiging van multiversele proporties in dit derde deel van de over-the-top actieserie.
Demonische deals zijn aan de orde van de dag in Shin Megami Tensei V! Deze uitgebreide RPG verplaatst je naar de desolate netherworld van Da’at, waar je als de vervloekte Nahobino met en tegen honderden demonen strijdt.
In de bizarre wereld van Cult of the Lamb wemelt het van de duistere krachten en valse profeten. Aan jou de taak om een trouwe schare van bosaanbidders op te bouwen! Train je kudde en ontdek de geheimen van vijf mysterieuze regio's. Verspreid je verlichtende woord en voer mystieke rituelen uit om de machtige lamgod te worden.
Een droomverblijf wordt een nachtmerrie in Luigi’s Mansion 3. Beleef met de bange held een griezelig, kleverig avontuur om Mario en vrienden te bevrijden uit een hotel vol spoken. Kraak paranormale puzzels, ga met gadgets op spokenjacht en griezel samen met een vriend in de lokale* of online** multiplayer!
Jack, de tzaar van Halloween, komt op 31 oktober naar je eiland in Animal Crossing: New Horizons! Bereid je voor op zijn komst door pompoenen te planten, griezelige versieringen te maken en vreeswekkend fraaie kleding te kopen bij de zusjes Able. Jack zwerft over je eiland van 17:00 uur tot middernacht. Zoek hem op, knoop een gesprekje met hem aan, en vergeet niet om snoepjes mee te brengen!
Laat je tegenstanders sidderen in Nintendo Switch Sports met een serie monsterlijke mode-artikelen. De wekelijkse beloningen van oktober brengen behoorlijk enge kostuums naar het sportfestijn. Kom elke donderdag terug om te zien met welke kleding jij je tegenstanders de stuipen op het sportieve lijf kunt jagen!
Fortnitemares zijn teruggekeerd naar Fortnite! Bezoek DJ Lyka bij de Reality Tree, bestrijd de Cube Monsters in Zero Build Horde Rush, voltooi speciale Quests voor in-game beloningen, en meer – tot 1 november!