Nintendo Switch-games in april 2024
Binnenkort kun je op de Nintendo Switch de wereld vanuit een miniatuurperspectief bekijken, puzzels oplossen die de tijd manipuleren, op jacht gaan om je gestolen schelp terug te krijgen, en meer! Bekijk deze selectie games voor april en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Keer terug naar de levendige wereld Avalice en vecht tegen een oud kwaad in Freedom Planet 2. In dit vervolg op de razendsnelle platformgame gebruik je de verbeterde vaardigheden van de drie terugkerende heldinnen – Lilac, Carol en Milla – en bundel je de krachten met een nieuw speelbaar personage dat voorheen een vijand was: Neera.
De wereld is een gevaarlijke plek... vooral als je zo klein bent als een mier! Trek er alleen of met maximaal drie vrienden op uit en verken de grote achtertuin, bouw een basis en vecht tegen reusachtige insecten in Grounded – een coöp-survival-avontuur van minuscule proporties.
Bereid je voor op een zeer gedetailleerde, turn-based JRPG in Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes. Kies uit meer dan 100 unieke helden om een team van zes samen te stellen, verken een door oorlog verscheurd continent en strijd tegen vijanden in strategische duels en intense gevechten die invloed zullen hebben op jouw verhaal.
Ga op een missie om je gestolen schelp terug te krijgen en ontrafel de duistere geheimen van de vervuilde oceaan in het soulslike-onderwateravontuur Another Crab’s Treasure. Gebruik afval als bepantsering en wapens en baan je vechtend een weg door kelpbossen, koraalriffen, kastelen en zelfs de ondoorgrondelijke duisternis van de diepzeetroggen.
Zes hoofdpersonages, elk met een andere achtergrond en totaal verschillende beweegredenen, gaan op reis in de nieuwste opzichzelfstaande titel in de SaGa-serie, SaGa Emerald Beyond. Reis af naar 17 unieke werelden om diverse culturen en landschappen te ontdekken en beleef een verhaal dat wordt gevormd door jouw keuzes en acties.
Ervaar de wereld van Demon Slayer via een bordspel in Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board! Elk bord heeft een dag- en nachtperiode. Speel overdag diverse events en minigames om je voor te bereiden op de nacht, waarin je op zoek gaat naar demonen om te verslaan, en word een grootse Demon-Slayer!
Spectaculaire actie versmelt met een evoluerende, schilderachtige wereld in het stijlvolle actie-avontuur El Shaddai ASCENSION OF THE METATRON HD Remaster. Kruip in de huid van Enoch en hanteer zijn krijgskunsten en krachtige, hemelse wapens om de wereld te redden van een grote overstroming.
Reis naar verschillende werelden waar de tijd vreemd verloopt en los puzzels op om een ontvoerde prinses te redden in Braid, Anniversary Edition. Deze remaster van de klassieke indiegame bevat nieuwe puzzels, handgeschilderde graphics, volledig herziene sound en commentaar van de ontwikkelaar.
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek wat er in april allemaal wordt uitgebracht.