Fortnite
Wees de laatste speler in Battle Royale en Zero Build, verken en overleef in LEGO Fortnite, scheur naar de finish met Rocket Racing of treed op als de hoofdact in een concert in Fortnite Festival. Speel duizenden gratis door creators gemaakte eilanden met vrienden, waaronder deathruns, tycoons, racen, zombie-overleving en meer! Sluit je aan bij de creatorcommunity en bouw je eigen eiland met Unreal Editor voor Fortnite (UEFN) of Fortnite Creative-tools.
Elk Fortnite-eiland heeft een individuele leeftijdsclassificatie, zodat je er eentje kunt vinden dat bij jou en je vriend(inn)en past. Je vindt het allemaal in Fortnite!