Bayonetta3_WitchTime_Char.png
Schiet en vecht in stijl in Bayonetta 3 op de Nintendo Switch! Duik samen met de heks in deze extreem spectaculaire actiegame waarin ze het met haar bekende pistolen en uitgebreide arsenaal aan demonische vaardigheden opneemt tegen een mysterieus kwaad.
De realiteit zelf wordt aangevallen wanneer Bayonetta oog in oog komt te staan met biologische wapens die Homunculi worden genoemd. Dit leger van indringers – noch uit Inferno, noch uit Paradiso – is vastbesloten om alles te vernietigen!
De stijlvolle en verleidelijke Umbra-heks begeeft zich in de straten van Tokio, in de bergen in China en op tal van andere locaties om een manier te vinden om de wereld te redden van deze mysterieuze dreiging.
Bayonetta wordt op haar reis vergezeld door enkele bekende gezichten, evenals een temperamentvolle heks in opleiding!
Maak gebruik van Bayonetta's arsenaal aan vaardigheden om de hordes Homunculi te martelen, te kwellen en te verpulveren.
Ontwijk aanvallen op precies het juiste moment om Witch Time te activeren. Daarmee wordt de tijd vertraagd, zodat je vijanden op je eigen tempo koud kunt maken.
Bestuur deze demonen om vijanden een helleveeg uit de pan te geven in verbluffende gevechten, of roep ze op en beveel ze om obstakels op je pad te vermorzelen. Houd er echter wel rekening mee dat Bayonetta kwetsbaar is voor aanvallen als ze demonen bestuurt.
Een verkleedpartij op z'n tijd kan geen kwaad! Met Demon Masquerade kan Bayonetta de helse demonen die aan haar wapens zijn gekoppeld, kanaliseren. Daardoor krijgt ze een verscheidenheid aan akelig sterke vaardigheden en aanvallen. Transformeer in Madama Butterfly en spreid je vleugels in luchtgevechten, roep vijanden een halt toe als demonische trein en nog veel meer!
De vurige heks Viola is een nieuw speelbaar personage en speelt een belangrijke rol in Bayonetta's avontuur.
Viola gebruikt haar zwaard om vijanden in mootjes te hakken en aanvallen te pareren, maar ze kan ook de grillige, katachtige Infernal Demon Cheshire oproepen met het geluksbrengertje aan haar katana.
Nieuw in de wereld van hekserij? Wissel vrij tussen de moeilijkheidsgraden Casual, Standard en Expert wanneer je maar wilt of gebruik het accessoire Immortal Marionetta om automatisch te verdedigen en sierlijke combo's uit te voeren met slechts één knop. Er is ook een oefenstand voor heksen die hun betoverende vaardigheden en extreme aanvallen willen aanscherpen!
Wordt het je wat te heet onder de voeten? Activeer de Naive Angel-stand om enkele van de ietwat... gewaagde elementen van Bayonetta 3 te temperen. Zo kun je bepaalde kledingopties aanpassen, sommige gewelddadige actiescènes wat milder maken en meer.