Welkom in je
Het resortplanbureau heeft je nodig! Vergezel Lottie en haar team van het resortplanbureau en ontwerp de ideale vakantiehuizen.
Een nieuw en zorgeloos leven wacht op je! Stap uit het vliegtuig en zet voet op je eigen onbewoonde eiland, alwaar je nieuwe vrienden, ontdekkingen en mogelijkheden te wachten staan. Het paradijs is wat jij ervan maakt in Animal Crossing: New Horizons voor de Nintendo Switch!
Met niets dan een tent en je nieuwe NookPhone is het eilandleven in het begin wellicht wat pover, maar geen zorgen! Tover het eiland om tot een plek die je met trots je thuis kunt noemen door de handen uit de mouwen te steken. Een beter leven begint immers bij jezelf.
In je eentje in een paradijs is ook maar zo saai, toch? Aan het begin zijn er slechts een handjevol eilandbewoners te vinden, maar naarmate je het eiland opfleurt, zullen steeds meer personages in je kersverse paradijs willen wonen. Bouw een vriendschap op met andere eilanders door ze te helpen, cadeautjes te sturen, fotoshoots te organiseren op het eiland Fotopia en meer!
Luister naar Tom Nooks dagelijkse aankondigingen om volledig op de hoogte te blijven van wat er op het eiland gebeurt. Tijdelijke evenementen, zoals speciale feestdagen en vistoernooien, komen en gaan. Elke dag heeft dus wel wat nieuws voor je in petto.
Met de gratis update naar versie 2.0*** is er nog meer te doen en te ontdekken op je eiland! Bezoek De Til in je museum en geniet van een heerlijk kopje koffie van Brewster, maak een boottochtje met Kapp'n naar een mysterieus eiland, of help Harvey op zijn eiland.
Van koken en gyroids, nieuwe decoratietechnieken en meubels tot nieuwe manieren om de interactie aan te gaan met vrienden en eilandbewoners, het eilandleven is beter dan ooit!
Scan een amiibo-figuurtje of amiibo-kaart van Animal Crossing (inclusief serie 1-5, Welcome-amiibo en Sanrio Collaboration Pack, apart verkrijgbaar) om je ervaring in Animal Crossing: New Horizons nog specialer te maken! Maak posters om je huis in de game mee te decoreren, organiseer fotoshoots op Harvey-eiland of nodig je favoriete personages uit voor De Til of de kampeerplek op je eiland. Wie weet willen ze wel op je eiland blijven wonen!
Je kunt ook Animal Crossing-amiibo en amiibo-kaarten gebruiken om personages naar het eilandresort van het resortplanbureau halen in Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise. Met meer dan 400 beschikbare personages zijn er meer dan genoeg vakantiehuizen te ontwerpen!