Nintendo Switch-downloadsoftware
Om de E3 van dit jaar kracht bij te zetten, zullen meer dan 40 games voor de Nintendo Switch, de verschillende Nintendo 3DS-systemen en de Wii U onderdeel zijn van onze E3 2018-sale.