Cube Life: Pixel Action Heroes
Speel als een iconische actieheld uit de jaren tachtig in een wereld waarin je letterlijk alles kunt opblazen. Bouw je eigen levels, deel ze met vrienden en ontdek wat zij ervan vinden.