Johnny's Payday Panic
Er zijn verschillende winkels om uit te kiezen: de ene keer verkoop je ramen, de andere keer ijs. Iedere winkel biedt unieke uitdagingen.
Je kunt Big Shot Items verdienen door in iedere baan je doelstellingen te behalen. Laat Johnny zich in het zweet werken om deze items in de wacht te slepen!