Cube Life: Island Survival
Cube Life: Island Survival is een survivalgame in een open wereld voor de Wii U.
Stel je voor dat je bent gestrand op een prachtig, onbewoond eiland. Alles wat nodig is om te overleven, voedsel, water en onderdak, ontbreekt. Het is jouw taak om te overleven. Kannibalen en wilde dieren proberen je het leven zuur te maken. Je zult het eiland moeten ontdekken, een onderkomen moeten bouwen en gereedschappen moeten maken om te overleven.
In de Creative Mode kunnen spelers bouwwerken maken in automatisch gegenereerde spelwerelden in 3D.
In de Survival Mode moet de speler in leven blijven, grotten verkennen, grondstoffen verzamelen en gereedschap maken op een onbekend eiland. Zoek voedsel, ga op ontdekking uit en bouw wanneer het licht is. Verschuil je, vecht en overleef als de duisternis invalt.