Tappingo is een nieuwe puzzelgame waarin je kleine plaatjes maakt door puzzels op te lossen. Het doel is om elk puzzelplaatje op te lossen door alle genummerde blokken op te rekken tot rijen met de juiste lengte. Het getal op elk blok geeft aan hoe lang de rij moet zijn.