Fun! Fun! Minigolf TOUCH!
Speel minigolf met je Mii-personage en leer nieuwe beker- en trucuitdagingen beheersen in prachtige omgevingen.
De perfecte touchbesturing zorgt voor een leuke en belonende putbeleving. Pas je Mii-personage aan en voeg een persoonlijke touch aan je spel toe. Speel 81 holes verspreid over Amerika, Azië en Europa.