Eh...
Osawa-san, wat heeft je verlost uit je lijden, om Rhythm Paradise op de DS leuk te maken?
Terwijl ik leed, zo lijkt het om de een of andere reden... hebben anderen mijn gemoed opgemerkt.
Dus ze stelden voor dat ik met Tsunku-san zou praten. Ik heb hem een e-mail gestuurd, ben naar Tokio gegaan en vroeg hem wat er mis was met de proefversie.
Maar hij gaf me een grote tip over wat er moest gebeuren. Het concept achter wat uiteindelijk het kikkerspel werd, kwam van Tsunku-san.
Toen we dat voltooiden, voelde het perfect. Ik dacht: “O, dit is waar Tsunku-san het over had.” Ik begon te geloven... dat het best eens zou kunnen werken.
Op dat soort momenten, wanneer je een goede aanwijzing krijgt, heeft dat ook een goed effect op andere terreinen. Als je eenmaal één as op zijn plaats weet te krijgen, kun je andere terreinen met nieuwe energie bijstellen.
Ja, ik weet wat je bedoelt. Hoe kwam dat op jou over, Takeuchi-san, toen je zag dat Osawa-san losbrak uit zijn kwelling?