We zeiden dat de Fiend’s Cauldron het belangrijkste element is in dit spel, maar wat voor nieuwe elementen zijn er nog meer?
Maar je kunt niet zomaar in het wilde weg je krachten kiezen. Je moet de karakteristieken van je wapen tot op zekere hoogte in overweging nemen.
Je moet krachten kiezen die zo goed mogelijk passen bij van het wapen dat je hebt uitgerust.
Een ander doel dat we onszelf stelden, was dat je de krachten en wapens zowel alleen als in arenagevechten moest kunnen gebruiken.
Je bedoelt dat spelers de dingen die ze in de ene spelstand hebben gekregen, kunnen gebruiken in de andere stand?
We hadden het erover dat je krachtige wapens kunt krijgen door de intensiteit te verhogen met de Fiend’s Cauldron, en door uitdagende hoofdstukken uit te spelen, maar kun je ze ook verdienen in gevechten?
Met andere woorden, je krijgt geen beloning als je er niet hard voor werkt (lacht)!
Ga er daarom niet vanuit dat je een gevecht kunt voeren zonder iets te doen, en daar toch iets voor krijgt. Ik vind het ongelofelijk belangrijk om de mensen die het hardst werken te belonen, of ze nu winnen of verliezen.