Ja, ik denk dat iedereen daarvoor echt tot het uiterste is gegaan.
Volgens mij hadden we allemaal wel een beeld van het voltooide product voor ogen. We wisten bij elk ding waar we aan werkten dat het in de wereld van Animal Crossing zou verschijnen, en verheugden ons op de reacties van spelers.
Aha, ik begrijp het. Dus elk teamlid had helder voor ogen staan waarom hij of zij aan iets werkte.
Ja, dat klopt. Volgens mij krijg je in dit spel echt het gevoel dat de verschillende elementen goed bij elkaar passen.
Sommige van onze teamleden hadden niet alleen een gebrek aan ervaring als ontwikkelaar, maar ook nog nooit een Animal Crossing-spel gespeeld. Dus moesten ze eerst de vorige spellen in de serie spelen. Dat vonden ze echt leuk, en zo konden ze de zaken ervaren vanuit het perspectief van de speler, zodat ze begrepen hoe belangrijk het was om veel content voor het spel te maken.
Nee, volgens mij begreep iedereen wel hoe belangrijk het was om veel content in het spel te stoppen.
Trouwens, misschien ligt het aan mij, maar ik heb de indruk dat de leden van het Animal Crossing-team heel goed met elkaar kunnen opschieten.
Misschien dat de sfeer van het spel overspringt naar de sfeer in het team. Je kunt met dit spel bijvoorbeeld de loop van het jaar volgen, met feesten als kerst en Tanabata. Dus toen het tijd was voor Tanabata, hadden de nieuwkomers in het team op eigen initiatief bamboe en gekleurd papier gekocht om daarmee hun kantoor te versieren.