Open up a whole world of new possibilities with online services, accessible by connecting your Wii U console to the Internet.
Connecting your Wii U console to the Internet couldn't be easier, so you can start enjoying the world of online services in no time!
Chat with faraway friends, discover new games, share your game experiences with the world and much more.
1. Ensure your Wii U is connected to the internet, then sign in to a user account that has a linked Nintendo Network ID.
Follow the on-screen instructions to download and install the software.
4. Once the software has installed, start it from the Wii U Menu, then follow the on-screen instructions to get started!